דבר מנכ"ל התאגיד
תושבים יקרים,![מנכל מי רקת שאול דוד](./uploads/n/1683723961.9395.jpg)
הקמת תאגיד "מי רקת טבריה" נעשתה בהתאם להוראות חוק תאגידי מים וביוב, חוק שנחקק על מנת להבטיח את השימוש בכספי התושבים, לשיפור השירות, לשדרוג ותחזוקת רשת המים והביוב הציבוריות וכן לפיתוח תשתיות מים וביוב בשכונות החדשות המוקמות ברחבי התאגיד.
אנו מסכמים בסיפוק עוד שנת פעילות מבורכת בתאגיד המים והביוב "מי רקת טבריה". הקמנו וביססנו חברה אמינה, מתקדמת ויעילה הפועלת ללא הרף לפיתוח ושדרוג תשתיות המים והביוב ברחבי התאגיד ולשיפור השירות לתושבים.
בהתאם לחזון התאגיד, מיום הקמת התאגיד השקיע התאגיד מעל 300 מיליון ₪ בפיתוח, שדרוג ושיפור תשתיות מים וביוב ברחבי התאגיד, בין הפרויקטים הבולטים ניתן לציין את הקמת מתקן לטיהור שפכים בביתניה, הקמת תחנת שאיבה ראשית לביוב, ביטול המתקן לטיהור שפכים הישן מול חוף גיא ועוד , הפרויקטים הבולטים שבוצעו בשנת 23: הקמת בריכת אגירה בנפח של 3,200 מ"ק, הקמת תחנת שאיבה לביוב המשרתת את שכונת טבריה המושבה, תשתיות מים וביוב בכביש הטבעת בכפר קמא, בגוש 12 במגדל, ברחובות טרומפלדור, משה שרת, הנשיא ויצמן בטבריה, שדרוג המתקן לטיהור שפכים בכפר חיטים ועוד.
השנה מתמקד התאגיד בפיתוח מערכות מים וביוב בשכונות החדשות ברחבי התאגיד לצד שיפור ושדרוג תשתיות ישנות וכן בשילוב טכנולוגיות חדשות ומתקדמות כחלק מהתייעלות התאגיד. התאגיד מפעיל לרווחת התושבים מחלקת שירות לקוחות וגבייה על פי מודל הלקוח מהחברות המובילות בארץ הכולל צוות נציגי שירות לקוחות מיומן ומקצועי ואנו פועלים ללא לאות על מנת שאיכות מי השתייה אותם מפיק התאגיד באופן עצמאי מהכנרת, תוסיף להיות מן הגבוהות בארץ, כפי שהיא כיום.
אתר האינטרנט של "מי רקת טבריה" שודרג לאחרונה והונגש לבעלי מוגבלויות , האתר שודרג עבורכם כחלק ממערך השירות אותו אנו מספקים ונועד לשרת אתכם, התושבים ולספק את כל המידע במהירות וביעילות. באתר תמצאו את כל המידע הרלוונטי אודות חשבון המים והביוב, אפשרויות לקבלת שירות און ליין, תשלום מקוון של חשבונות, אפשרויות מגוונות ליצירת קשר ועוד – הכול בכדי להקל עבורכם את השירות ולחסוך לכם את זמן ההגעה למחלקת שירות הלקוחות והגבייה. בנוסף תוכלו למצוא באתר מידע נרחב על נושא המים וכן על פעילות חברת "מי רקת טבריה" בעבר, בהווה ואלו המתוכננות, בהתאם לתוכניות העבודה ובמסגרת מדיניות החברה. כמו כן, מפורסמים באתר הדו"חות הכספיים ודו"חות שונים ומידע אודות החברה ופעילותה.
מלבד אתר האינטרנט עומדים לרשותכם ערוצי קשר אחרים: מרכז שירות לקוחות הנותן מענה בנושא צריכה וחשבונות מים, מוקד תפעולי הפועל 24 שעות ביממה ומאפשר לכם לדווח על תקלות ברשתות המים והביוב הציבוריות. במרכזים אלה יענו נציגי השירות שלנו לפניותיכם תוך הקפדה על רמת שירות גבוהה, על איכות המענה ופתרונות לבעיות שיועלו. חידוש נוסף וייחודי שהחל לפעול השנה הינו מוקד הפועל באמצעות הווטסאפ ללא צורך בהמתנה ועיכובים מיותרים.
מלחמת "חרבות ברזל" אשר עדיין נמשכת גם בימים אלה , הביאה את הנושא הבטחוני לראש סדר העדיפויות והתאגיד ביצע שיפור נוסף, ארגון, שדרוג והצטיידות במחסני החירום של התאגיד להעלאת הכשירות והיערכות מיטבית לכל תרחיש , כולנו תקוה כי לא נזדקק לכך ומייחלים לסיום המלחמה במהרה, להחלמת הפצועים והשבת כל החטופים לביתם.
לסיכום, כולנו בתאגיד "מי רקת טבריה" ערוכים ומוכנים להעניק לכם, תושבים יקרים, את השירות המקצועי והמיטבי ורואים בקידום החברה את קידומם של היישובים תוך שמירה על רווחת וזכויות כל אחד ואחד מכם.
נשמח לקבל מכם הערות והארות על האתר ועל כל הנושאים האחרים בהם עוסק התאגיד.
בברכה,
שאול דוד, מנכ"ל
מי רקת טבריה בע"מ