נגישות

הסדרי הנגישות ב”מי רקת טבריה”

“מי רקת טבריה” פועל רבות להנגיש את שירותיו לציבור האנשים עם מוגבלות במטרה להעניק חווית שירות העונה

לצרכיו הייחודיים. במסגרת החוק , פועלת בתאגיד רכזת נגישות גב’ דורין נחמיאס במידה ונתקלתם בבקשות

מיוחדות בנושא נגישות נשמח אם תפנו אלינו באחת מהדרכים הבאות:

– בטלפון: 04-6653100

– בפקס: 04-6653111

– בדאר אלקטרוני: info@mei-rakat.co.il

לתשומת ליבכם, כי משרדי הנהלת התאגיד, נמצאים בהליכי שיפוץ ומשכך אינם נגישים במועד זה, ניתן ליצור קשר לתיאום מתן שירות בסניפי שרות הלקוחות במידת הצורך

עזרים לכבדי שמיעה

בכלל מרכזי השירות של התאגיד קיימים מכשירי עזר לכבדי שמיעה מסוג “לולאת השראה” על מנת לאפשר ללקוח עם

מגבלת שמיעה לשמוע ולהבין את דברי נותן השירות, תוך סינון רעשי הרקע וההפרעות האקוסטיות.

עזרים להגדלת טקסטים עבור לקויי ראייה

בכלל מרכזי השירות של התאגיד , קיימים מכשירי עזר להגדלת הטקסט עבור אנשים עם מוגבלות ראייה. בנוסף, צוות

נותני השירות תודרך לתמוך ולסייע בכל בקשה לאפשרות להגשת מידע בטקסט נגיש .

חניות נכים

לרשות התושבים המגיעים ברכב נכים למתחם שירות הלקוחות בסניפי התאגיד השונים , קיימות חניות נכים מוסדרות

עפ”י החוק. בסניף טבריה קיימת חניית נכים מוסדרת בחניון המרכז המסחרי, במיגדל קיימים חניות נכים בסמוך

לבניין המועצה. בסניפי כפר כמא ויבניאל פועל התאגיד להסדרת חניות נכים מול הרשויות המקומיות.

שירותים

בסניף טבריה ,מוצעים שירותי נכים המותאמים למבקרים עם מוגבלויות במתחם הקניון ובאחריותו. בייתר סניפי

התאגיד כפר כמא, יבניאל ומיגדל לא קיימים שירותי נכים וכל זאת בכפוף לתקנות.

ריהוט

בכלל מתחמי שירות הלקוחות קיימות עמדות נגישות לאנשים עם מוגבלות הכוללים שולחן וכיסא המותאמים

לצורכיהם.